Отруєння наповнювачами ліків і барвниками

а) Отруєння наповнювачами ліків. Лікарські препарати, крім активної речовини, містять багато різних інгредієнтів, які називаються наповнювачами. До них відносяться розріджувачі, зв’язуючі речовини, мастила, дезінтегратори, барвники, ароматизатори (ароматизатори) і підсолоджувачі. У багатьох препаратах самі наповнювачі представляють приховану небезпеку для хворого. Опубліковані великі огляди, присвячені цьому питанню. Детальну зведення останніх літературних даних такого роду представили Golightly і співавт ..
б) Отруєння барвниками. Повідомлення про алергічні реакції на барвники підтверджують важливість повного роз’яснення інформації, що приводиться на етикетках, типу “FD & C Червоний 40” на препаратах карбамазепіну (Tegretol). Кармін – харчової і косметичний барвник – призводить до алергічних альвеоліту, а хінолонові жовтий (Е104), заборонений в Австралії, Японії, Норвегії та США, – до реакції за типом кропив’янки.

Comments are closed.